Klachten/Feedback – Huisartsenpraktijk Te Slaa – Haarlem
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Te Slaa
Korte Spaarne 31 2011 AJ
Haarlem

Klachten/Feedback

Wij vinden het belangrijk dat u een tevreden en goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. Natuurlijk is het mogelijk dat u toch niet tevreden bent.

Mocht dit het geval zijn, dan willen we dit graag van u weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken. Wij staan open voor uw commentaar en zullen er alles aan proberen te doen te blijven leren en verbeteren.

U kunt uw klacht kenbaar maken in een gesprek, maar u kunt ook het klachtenformulier (verkrijgbaar via de assistente of hieronder via de site) invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken om uw klacht te bespreken. Ook opmerkingen, tips en adviezen zijn welkom.

Mocht u na een gesprek nog niet tevreden zijn? Dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie van onze regio waarbij onze praktijk is aangesloten. Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht ook hier indienen.

Klachtencommissie Patient-Huisarts Noordwest Nederland. Postadres: Stichting DOKh, Kwakelkade 21f, 1823 CL Alkmaar.

DokH: Kwakelkade 21f, 1823 CL,  Alkmaar. Tel: 072-5279100    www.dokh.nl    E-mail: klachtenregeling@dokh.nl

Wilt u hulp bij het indienen van uw klacht? Bel dan met het Informatie en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) in uw regio, telefoon: 0900 243 7070.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.